nuffnang

Kawan-kawan saya

Friday, July 22, 2011

::BINATANG YANG PALING AKU GELI (PART 2)

Hello bloggers...



Assalamualaikum and good morning peeps.....



Macam mana pagi ni? semua dah makan? good then. Sebelum aku menggelikan kalian dengan entri aku pagi ni, nak jugakla aku nasihatkan anda-anda sekalian supaya jangan muntah ijau kat sini... Sila bawak beg plastik masing-masing ye...ngeeeeeee....



Actually, banyak jugak menatang yang aku geli atas muka bumi ni..hihihi..pendek kata aku sangat geli dengan binatang yang banyak kaki.hahhaha. Contohnya macam ni...






















Errrrrrrrkkkkk...aku dah rasa geli gila dah ni...sebelum aku jumpa plastik aku sendiri, bek aku blah dulu..huhuhu. Nanti aku update len.

3 comments:

DoodleLicious said...

binatang yg banyak kaki kat gambar no 1 tu, penah jatuh dari bumbung n masuk dalam rambut kite tau...can u imagine betapa kuatnya kite menjerit..huhu

::Mastura Zakaria:: said...

@DoodleLicious

erkkkkkkkkkk...geli2..larikkkkkkk

= d = said...

geli gak ngan binatang2 tu..
tapi cicak lagi geli..
selalu ade kat hostel..
x suke..!!
:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails