nuffnang

Kawan-kawan saya

Tuesday, July 26, 2011

::GEN Q: PERINTIS GENERASI QURAN::

Hello bloggers...




Assalamualaikum to all readers....stalker and whoever saja la yang berjaya mai singgah kat sini..... Harini aku rasa nak share majalah yang aku rasa sangat best untuk di baca zaman-zaman la ni. Dapat la jugak nak didik rohani di masa-masa remaja ni...perghhhhhh..ayat..hahhaha...tapi serius la aku cakap kan... untuk diri aku dan mana-mana kawan aku yang rasa takmau tersasar jauh.Tambah-tambah lagi sempena nak sambut bulan posa ni kan...







Sebelum ni aku dok baca solusi, tapi aku tau pasai solusi ni pun masa keluaran dia dah mencapai belas-belas pun. Gen-Q ni baru ja di'launch' dan sapa-sapa yang nak try rasa aura dan roh dalam diri cuba la try beli buku ni yang baru start dijuai pada 10 julai ni. Kot-kot la dapat jugak membantu isi rohani dan dapat bentuk jiwa sementara tak berapa nak jadi buluh lagi ni kan?hihi...




Saja nak promote. Aku pun baru nak pi cari jugak ni..hihihihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails