nuffnang

Kawan-kawan saya

Sunday, July 3, 2011

::BUKIT MERAH DICEMARI::

Assalamualaikum bloggers.....





Fuhhhhh...memang memenatkan bila lately, aku sangat bengang sebab takleh update blog.... Pasaipa pun taktaula blogspot ni...mood lari abeh..huhuhuhu.... Aku maleh gila nak typing guna mword ulu....tunggu sat la sampai blogspot ni memberi sinar balik untuk aku menyping...





Sebenaqnya, aku baru ja balik dari bersuka ria kat Bukit Merah kelmarin....hihihi...saja nak main ayaq, tapi aku sebenaqnya tak berapa bekenan sangat nak berkubang dalam ayaq kolam sebegitu, besa la...bila nama pun kolam, macam-macam spesies orang ada.....kaler macam-macam sabaq ja la. Sebab tu aku tak berapa nak ambik part sangat berkubang kat situ.. Geli wooohhhhhh..hahaha... Balik umah pun aku mandi 2,3 kali... pukui 10 malam pun aku pulun mandi guna heater. Tobat dahla kalau nak pi men ayaq kat Bukit Merah. takmau dah.





Kalau aku pi Bukit Merah, better dok kat daratan ja, takyah nak pi berbasahan-basahan kat situ. Kalau bawak family, budak-budak best la bagi depa pi men ayaq kat situ, tapi kalau tara aku ni, tak main ayaq pun takpa aih.....hahahha...








Tapi di sebalik ke'best'an kat Bukit Merah ni.....ada jugak pencemaran ayaq yang tak patut kita tengok, bukan sebab ketumpahan minyak ka apa... tapi disebabkan ada couple-mouple yang ......adehhhh..aku taktau nak cakap macam mana tak beretika nya...dalam ayaq tu wehhhhhh..adoi laaaa... sabau ja la... Bayangkan ja la, kat taman tema ayaq yang luas tu, 3 kali aku pusing dengan pelampung tu pun, si couple ni khusyuk gila dok kat situuuuu ja, tak bergerak ke mana-mana... time aku lalu tu depa buat taktau ja..muka bersalah takdak langsung. Aku lak yang rasa malu gila kot nak lalu kot situ.... Tak beragak betui la depa ni.... desperate sangat ka....Baguih punya projek...








Pi pulau orang utan boleh la tengok budak-budak ni.....yang kanan tu nama dia sera..nasib la bukan nama mastura..huiiii...kalau sama nama aku mau aku angkut wak balik boh dlm beg aku....yang kiri tu aku lupa..apakah nama beliau...depa ni ada katil masing-masing tapi yang sekoq lagi ni suka panjat dok kat katil sera then buat macam katil sendiri..hihihihi....perangai huduh....







Hehehe..geli-geli aku pun, men jugak ayaq nek pelampung besaq tu. Gayat jangan cakap la...rasa macam nak tercabut jantung dohhh..huhuhuhuhu...mau muntah ja rasa cuak punya pasai....huhu..aku gayat sket orangnya, tak berapa 'beran' sangat nek benda-benda yang laju-laju..hahahha..kecut perut..... 





p/s : nanti aku update gambaq kat sana...gambaq semua ada dalam kamera kawan aku...lupa nak transfer..hihihi

2 comments:

anumuchan said...

erk..biar betull..adehh teruk betul..tak agak2..isk2

::Mastura Zakaria:: said...

@アヌム ちゃん

ini serius akak..huhu...memang pencemaran kaum betui la budak2 ni...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails