nuffnang

Kawan-kawan saya

Wednesday, June 29, 2011

::KAU AURAKU...EHEMMMM::

hello bloggers....


Assalamualaikum.....semua.....



Harap-harap kome semua berkeadaan sihat laaaa hendaknya....Di tengah hari yang hot and spicy nih, hihi...aku nak tuju dan baling-baling lagu ni pada... ehemmmmm... hahaaahahha... [sapa-sapa yang terasa ambikla]..muahahahhaa...




Tapi aku upload lagu ni bukan apa...aku suka gila lirik dia.....kalau aku pi karok, ada ja lagu ni aku hentam ja..hujan tak hujan belakang kira...uih...lama tak karok dah ni..rindussssss doh....



Buat harini..yang ni ja dulu..sapa nak karok...sila-sila..memang marbeles lagu ni..kan?kan?











p/s : aku diserang bangau..hahahaaha...bangau ooo bangau...

2 comments:

Akulah Pak Lan said...

jom karok

damha said...

kau auraku...
yg pernah hsdir dlm hati ini...
membelai jiwa nan bersemi...
membisikan bicara yg indah...
menusuk dlm jantungku...
membiaskan cahaya bak pelangi...
meronai taman sanubari...
menyinari ruang kalbu...
membasahi naluri yg tandus...
mengisi detik2 kehidupan...
moga kan jadi nostalgia...
memori indah disudut hati...
menjadi kenangan mengusik jiwa...

he333
nukilan damha....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails