nuffnang

Kawan-kawan saya

Thursday, June 2, 2011

::KESAN MURAL DI TANGGA??::

Assalamualaikum bloggers...






Semalam aku tidoq awai... Pukul 7.45 pm terus out..... pukul berapa taktau baru terjaga balik. Gilossss betui... Mengalahkan beruang kuola..hahahha...Semalam aku nak update pasai ni, tapi dah terlena....Pagi ni ja aku update.









Aku serius pelik dengan perangai manusia ni. Selalu aku dok balik nak turun basement, tempat aku lepakkan moto aku, mesti ada kesan ludahan kat tangga. Serius aku sangat geli la weiiiiiii. Macam takdak tempat lain dah dalam malaysia ni, nak meludah pun. Agak-agak la......





Ada ka patut meludah kat tangga? Takdak kesedaran sivik langsung, len kali bawak plastik. Agak tak menyempat, ludah dalam plastik ja, takpun gantung baldi kat tengkuk tu.huh.....Pengotoq betuila.  Macam ni pun ada....






sekian, untuk makluman.

1 comment:

adib syazwan said...

ish ape pnye perangai r 2..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails