nuffnang

Kawan-kawan saya

Thursday, June 23, 2011

::MEGA BLOGLIST UMAR FARUQ::

Assalamualaikum bloggers...dan salam 1 Malaysia...ececece...




Lama gilohhhh aku tak join bloglist orang. Takdan. Kengkadang dah expired date baru aku join..hahahhaha. Begitu ketinggalannya aku selama ni. Tak dan nak berjalan ke sana sini, dek kesentapan line beruk kat umah aku..adohhhhhh...Memang menguji tahap keimanan aku betui. Nak update gambaq pun kena tunggu sampai setengah jam.....nak bebai pun ada.





Tapi pepagi buta ni, aku merajinkan diri join satu bloglist....sapa nak join..jomla...meh aku bukak open house...






Sapa nak join...cer klik header atas ni.....

3 comments:

Unknown said...

singgah dari blog umar faruQ :)

Amir Aidid said...

hello there . ame singgah sini dari blog Umar Faruq . good luck ya . happy blogging .

have a nice day ahead ya . ohh jemput singgah blog ame ya . :))

Juwita Afifah said...

dtg jalan2 singgah sini jenguk tuan blog. =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails