nuffnang

Kawan-kawan saya

Tuesday, June 14, 2011

::WALAUPUN LAKI CAKAP SUKA TENGOK PEREMPUAN BERBAJU KURUNG, TAPI PEREMPUAN SUKA JUGAK PAKAI SEKSI-MEKSI ::

Assalamualaikum bloggers....




Okeh harini batuk aku still tak kebah lagi. Batuk, batuk, batuk dan batuk lagi. Selalu, aku dengaq lelaki cakap, cun ahhhhh kalau pompuan pakai baju kurung. Walaupun baju kurung tu kadang-kadang dah lama, tapi tetap cun jugak di mata lelaki.





ni aku ambik kat belog aida4eva. comey kan...





Tapi kan, pompuan suka jugak pakai baju seksi, dedah sana sini. Bila aku tanya kat pompuan, lain betui jawapan yang depa bagi kat aku, depa kata...pakai ketat-ketat tu nampak kurus sket, lagipun xla nampak mengembang sangat...erkkk? ni bukan jawapan aku na...Ni jawapan yang aku dapat dari pihak pompuan.





Aku bukanla nak kata apa, nak kata pun salah, tak kata lagi la salah, tapi bagi aku cukupla kalau aku cakap sekali yang pakai macam tu tak elok. Lepastu ikut hangpa la nak dengaq ka dak. Aku besa cakap kat depa, lelaki kata suka tengok pompuan pakai baju kurung. Tapi depa kata aku tipu......emmmm...





Tak percaya.....??.sapa yang rasa suka tengok pompuan pakai baju kurung cer komen sket,....bagi nasihat sket kat geng ketat ni. Biaq muka tak lawa tapi budi bahasa elok, yang tu orang lebih suka...





sekian, untuk makluman.


14 comments:

adib syazwan said...

aaa...sy suka...=)
tapi kalau di nasihat pon susah diorang2 yg jenis suka pakai ketat2 ni nak dengar..kn2..?hee

fazilzura said...

ok pe kalau pempuan pakai bj kurung, nmapk sopan je.. tp tgk pd situasi jgk ler.. xkan nak berbowling pun berbj kurung kut kan

::Mastura Zakaria:: said...

@adib syazwan


ada yg kata selesa..hurmmm....

::Mastura Zakaria:: said...

@fazilzura

kalau dah tau nak main boling, takkan nak pakai baju kurung jugak konon nak jaga ayu...kena pikir2 la... maksud sy, yang suka pakai ketat-metat ni... tapi kalau nak main boling pun, x pakai ketat2 pun rilek je blh main jugak...xde masalah la...

Akulah Pak Lan said...

best kalau dapat tgk paha pmpn..ihiks

Jahidih Saili said...

lelaki kurang ok pun kalau ditanya mesti sukakan perempuan yg sopan..

::Mastura Zakaria:: said...

@Akulah Pak Lan

paklan memang suka..hahahha

::Mastura Zakaria:: said...

@Jahidih Saili



hehehehe..betull.....

✿ boonga_kecik ✿ said...

ek..! xphm kn dgn kaum sndiri nie huu


Aku tido dalam iman. Kau ada? Hahaha..

JAMALUDDIN ABU BAKAR said...

Sebab dunia kan dah akhir zaman..di akhir zaman nie, keadaan akan kembali seperti zaman jahilliyah. Seperti perkara yang semakin menjadi-jadi sejak akhir-akhir nie.

-bunuh baby sesuka hati
-zina dan rogol semakin berleluasa
-anak bunuh mak bapak
-membunuh dengan cara kejam gila
-Arak dan maksiat perkara biasa bagi umat islam.
-Gay & Lesbian semakin bertambah

Dan banyak lagi la kalau nak cerita..semoga kita semua dapat sama-sama memuhasabah diri..

Kat dunia nie pakai la ketat-ketat, SEKSI-SEKSI..nanti kat akhirat dapat la SEKSA pulak kan..NAUZUBILLAH

acai said...

selalunya yg pakai ketat-ketat ni lelaki suka buat cuci mata,...
yg pakai tutup aurat stok buat bini,..haha

Muhammad Burn said...

slm. sebenarnya fitrah lelaki tgk perempuan seksi sbb nafsu. memang tak dapat dinafikan. tp sjauh mana celiknya akal lelaki tu. bg lelaki yg bijak, akan mengelak dari memilih perempuan seksi utk dijadikan teman. sbb dia tau yg tak seksi tu lebih baik.

2 brg, 1 terdedah, semua org dpt tgk. 1 lg tertutup, hanya yg berhak saja dpt lihat. pilih la...

MerLe said...

bf aku kata laki lg suka pompuan pakai bju kurung or yg x ketat2 sbb sejuk mata memandang..

HaNa Hani said...

herm..depends gak pade laki neyh
len org len taste kan
=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails