nuffnang

Kawan-kawan saya

Thursday, April 14, 2011

::1 HARI 1 BLOGGER THE FACEBLOG::

Selamat pagi lagi..hehehhe

harini ada segmen best untuk kita join..
bukannya apa..buleh gak saling berkenalan..ecehhhh
(ada ka orang nak kenai aku)
muahahahhaha..
takla..untuk menjalinkan silaturrahim sebenaqnya...

sapa nak join buleh klik sini

nama:
nama aku..eceh...aku paling segan nak introduce nama..bukan nak kata x bersyukur...tapi aku lagi suka jawab nama kucing aku rather than nama aku..hahhaha....okehla, disebabkan kena boh nama jugak, aku bagitau la nama aku..nama penuh mastura...tadak nur atau penambahan apa-apa kat depan...buleh panggil mas..tu kira paling nickname la yang aku buleh bagi....haha..gilos..

nama blog aku:
nama blog aku ni...memang 100% aku guna nama aku la....sebab aku xtau dah nam boh nama yang merepek-repek....aku dah lama pikir nak letak nama len.tapi idea x mai-mai pulak....so, untuk tidak mengusutkan keadaan diri dan menyerabutkan otak aku, aku pun letak ja nama aku....senag cerita...

tentang blog aku:
blog aku ni sebenaqnya ada benda-benda rojak ja...ada yang aku citekan pasai seharian hidup aku, ada yang aku rompak dari email aku, ada yang aku kongsi cerita dari orang lain..tapi takdala nak melibatkan orang lain...sekadar simple-simple ja dan yang penting aku ada ramai kawan untuk share story..ecehhh..macam ada orang nak layan ja..hahah...

tujuan aku berblogging:
lebih kurang sama ja macam tentang blog aku...heheh...aku suka menambahkan kenalan baru..(bagi sapa yang nak kenai aku ja la)...pastu aku suka tengok gambaq-gambaq orang, baca pengalaman orang, baca apa yang depa dok merapu kat blog....sebab aku memang suka merapu jugak..hihihihi

harapan untuk blog:
harapan untuk aku memeriahkan blog aku dengan kawan-kawan baru...supaya kita boleh share apa-apa ja la yang boleh membahagiakan...

nasihat@ pesanan untuk blogger lain:
aku ni bukanla otai sangat dalam dunia blog ni..tapi bulehla...bukan la nak bagi nasihat, cuma more to pesanan ja.....kalau boleh elakkan skandal..hahahha,bukanlah...cuma rajin-rajin kongsi idea...jangan ngutuk blogger lain kaw-kaw...biaqkan masing-masing ngan cara masing-masing okeh...kita kan dalam satu dunia..that's whyla kita akan meet lot of people yang macam-macam pulak ragam depa.....besa la tu....


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails