nuffnang

Kawan-kawan saya

Sunday, April 10, 2011

::SEGMEN TEGURAN SESAMA BLOGGER::

Assalamualaikum...
to all muslims....
yang x muslim tu aku wish kan
selamat errrr...petang ye..

ye bagi petang yang sungguh sepoi-sepoi angin dia..
hehhehehehe..maka dengan ini naik lagi kerajinan aku
ke satu level lagi..sebab aku nak join blog orang....hehehehe
err....pertama-tamanya...(dah mcm pm)hihi
ehemm....ok..aku kat sini dengan rasa...errr...rasa penuh teruja 
dan tah hapa-hapa lagi dah rasa
nak ucapkan ribu-ribu lemon
thanks a lot
to cik nanaosaki

sebab sudi terjah blog aku
dan invited aku join segmen...hehehehe..
nasib bek time aku baca segmen dia..
aku tengah rajin...heheeheh

kalo idok, maleh aku...bek tido aje...itu ceritenye..
bagi sapa yang nak join SILA KLIK SINI

okla.....se'pembabitan' aku dalam arena seni nih.. (errr...seni ka)
lantak aku ler...jarang la aku mendapat peluang mengutuk blog orang...
sebab blog aku ni pun wallahualam...
tidakla sekacak mana..haha
nak kutuk belakang apatah lagi...
so bila cik nanaosaki suh aku bagitau dia
apa yang aku x pueh hati pasai blog dia..makkkk aiiiiiiiiii..
speecheeeeeeeeees...hahahha
speechless(mahapla, awok dah terpengaruh ngan si usop wilcha)

hehehhe....aku pun taktau mau start dari mana..okla buat cik nana....
kita buat alihbahasa sket na, sebab loghat utagha ni kasaq sket...
satgi awak salah paham lak....
ok, saya cakap lembut-lembut nih...hehe

SAYA DENGAN INI AMAT TIDAK BERPUASHATI NGAN BLOG AWAK SEBAB
(saya buat point ye, takla awak ambik masa nak tangkap point)
1.Sebab saya tak pueh hati la, sebab tu saya komen..hehehhe
2. Kat bahagian popular posts awak tu kan, nampak banyak tulisan la...kalau awak letak tajuk pun dah ok rasanya, takla nampak 'crowded' sgt sebab nampak penuh ja kat tepi tu
3. Takde ape-ape dah
4.Memang seriously itu je...

itu je kot..tarikh tutup untuk mengutuk adalah depend pada cik nana jua..hehehe..ha..bagi sapa yang suka sangat dok jadi juri..yang mana tak dapat jadi juri jemputan dalam mentor ke...silalah pi blog cik nana kita ni...sekian..


p/s: pesanan ringkas: hidup jangan dok kutuk orang....x best+x baik...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails