nuffnang

Kawan-kawan saya

Friday, April 29, 2011

::BESTNYA DUDUK DI TERATAK PINKY MOMMA ;) ::

Salam 1 Malaysia...dan......
sekali lagi aku mengupdate..hihihihi...(sebelum balik keja)




Petang-petang macamni idea nak update hilang tiba-tiba.....lupa dah apa aku nak 'hupdate' tadi.hahahha..gilosss toi. Okehla, buat ringan-ringan sket rem kepala aku nak mencari entri yang bakal diupdate nanti, eloklah kiranya aku join bloglist dulu.




Sapa yang dok tengah serabut kepala tu mai la join aku join segmen ni. Brought to you by PINKY MOMMA.... wuhuuuuuuu..pewwit (da macam announcement kat playground plak).hahahha, lantakla.... so maka dengan ini aku dengan sukacitanya meletakkan banner beliau sebagai penghias entri ini..muahahaha...






Memandangkan PINKY MOMMA memberi mandat untuk aku kata apa-apa ja lah untuk halaman blog beliau, maka aku pun nak katalah...wah! pink nya..heheheh...Janganla aku terjangkit kaler pink-pink ni....Tak sesuai ngan aku kot....hahhahaah.....Dulu-dulu aku suka pink, tapi start la ni aku dah tak berapa nak obses sangat ngan pink. Taktau la pasaipa, aura dah hilang kot.




Tapi apa-apa pun, aku dah follow blog PINKY MOMMA ni, walaupun aku fobia sket ngan pink ni....hehehe....Ha, yang korang ni, takkan bace entri ni je, mehle ramai-ramai gi melawat halaman PINKY MOMMA yang tak bersawang ni walaupun dia menggunakan laman sesawang nih (eh, apa aku cakap?) 




Sapa nak join meh la KLIK SINI. Haaaa...amek kau.Beso sunggu link dia, kalau tak nampak lagi taktau la..hahahhaha...






Pemberitahuan daripada pihak penganjur:

EXPIRY DATE : 1 MEI 2011
bersamaan hari buruh(aku dapat cuti ari senin)
dan bloglist akan diupdate pada hari senin a.k.a senayan!
wallaaaaaa..




sekian, untuk makluman.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails