nuffnang

Kawan-kawan saya

Wednesday, April 20, 2011

::YUYU ZULAIKHA-FERRERO RANDOM GIVEAWAY::

Entry ke berapa pulak malam ni, sebelum aku join renang kategori kuak kupu-kupu berkatil satlagi.

Okeh, sempena aku akan berkuak-kuak, so aku tinggalkan giveaway dari cik yuyu ni untuk disertai.
Jangan giveaway ni masuk lam mimpi aku lak..huhu


sapa nak join mai klik kat sini

EXPIRY DATE : aku pun taktau..haha
good luck!

8 comments:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

dik..dh abis GA ni hihi..
yuyu dh announced pemenang dah ;)

Cik Misi said...

dh exp. la yunk.

NUR AYNIE said...

gudluck~

.m y z. said...

GA ni dah expired lah sis. dah ad pemenang pun. hehe.

FizA said...

eerr.. giveaway ni dah ada pemenang ri tu.. :)

::Mastura Zakaria:: said...

ha...ye ke..hahahhaha..baru perasan ada GA..hahahah

Oopss..Cikgu Cinta said...

thanks bg support follow you back nanti petg :)

::Mastura Zakaria:: said...

ok..xper, take ur time.... time org susah kita tolong...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails