nuffnang

Kawan-kawan saya

Wednesday, April 13, 2011

::MINGGU ORIENTASI UBM::

Salam 1 Malaysia...
err..zaoshang hao to everybody...
yang tengah breakfast
mahupun tengah sembang-sembang tu
dan tak lupa jugak buat yang dah mengadap pc...

tak sangka kali ni aku dapat offer universiti lagi..hehehe
dalam hati ada bunga-bunga ja...
teringin siot nak cari pasai buat assignment balik....heehe

okeh, apa yang menarik sangat pasai universiti ni...
sebabnya...ianya yang pertama di Malaysia...
hehehhe..
tapi aku pun xtau kos apa aku ambik kat sini..hahahah

tolong suggest kos kat aku pun okeh jua...

sapa nak tau lebih lanjut boleh terjah sini

okeh..bagi mahasiswi baru join...

mari kita buat orientasi sket...

Nama blog : Mastura.Zakaria

Nama saya: macam nama blog jugak..hihi

Sejak mula berblog : lama dah...sejak 2009..tapi sekarang baru nak aktif..sebab dulu banyak komitmen...

Pandangan mengenai dunia blog: Blog merupakan salah satu platform dalam dunia maya yang membolehkan kita berkongsi pandangan, cerita dan pengalaman bersama rakan-rakan. Di samping menambah kenalan baru, melalui gaya penulisan yang bersahaja, kita dapat mengemukakan idea yang kadang-kadang tak ada dalam fikiran orang lain. Jadi, dalam erti kata lain, boleh merilekskan otak dan ada juga blog yang memuatkan pelbagai info untuk kita kongsi bersama.

Pandangan mengenai IPTM : wah, bunyi dah macam INSTITUT PERGURUAN....hahahha.so far..oklah...inisiatif sampingan untuk berkenalan selain laman sosial lain..good job..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails