nuffnang

Kawan-kawan saya

Friday, April 29, 2011

::BETUL KE LELAKI BERMISAI NAMPAK LEBIH SEKSI?::

Assalamualaikum buat semua blogger yang sedang baca entri ni.
Dah makan?





Ada yang cakap itu "weiii...seksi apa lelaki ada misai?" Aku gelak ja..taktau nak cakap seksi ka hapa.hahahha. Tapi buat masa la aku lebih suka tengok lelaki yang tak bermisai. Entahla, aku rasa serabut kot, hahahhaha. Lagipun aku rasa geli la pulak tengoknya.hehhehe.





Cuba tengok gambaq-gambaq kat bawah ni? nampak seksi ka ataupun geli geleman? Misai kucing ja yang aku suka main....hehehehe.....Kadang-kadang aku tengok misai kucing aku ada yang patah-patah dah....haishhhhhh




Tapi, kalau tanya aku, aku prefer tengok yang tak bermisai..hehehhe.Taktaula, rasa rimas kot tengok yang bermisai ni, hehehehe. Apa- apa pun ada yang suka simpan misai pastu trim buat bentuk macam-macam. Kalau sesuai ngan muka ok la jugak, tapi ada yang buat pelik-pelik buat orang geli ja.haha





































Seksi ka? seksa..?hahahahha.






Ni misai kucing..hahhahaha.misai jarang ni nampak 'macho'la bagi aku
(eh, kucing ni betina ka?)haha





 Sebenaqnya yang ni misai kucing nya...hehehehheh....







Tapi yang ni agak comey kan????
errrr...warga emas dah ka ni..hahahhaha




Lelaki pilihan anda?tidak bermisai?bermisai?hehhehehe....apa pun...anda mampu mengubahnya...






Sekian, untuk makluman.

10 comments:

cek's said...

haha..geli tengok..xsuka-xsuka..xmau2..baru smlm da org tya..suka x klu dia nk simpn misai..ouch tidakkkkk!hrini dah da entry pasai misai..hehe

acaibudaktepeng.blogspot.com said...

merepek!!!

OreO HitaM said...

Ada misai bleh gesel2..(erkk..i x dak misai)

Cik Ezy said...

krng suke yg bermisai..
tp suke yg b'jnggut sejemput..
nmpk comel je..
hahakk

shafmechy said...

citarasa org kn mcm2..haha

::Mastura Zakaria:: said...

cek's:hahahha ye eh?
acai:hahahahha
oreo:geli siut..hahhaha
cik ezy:yg sejemput2 okeh lagi...yang tak sejemput tak suka tengok...
shaf:hehehh suke simpan misai ea???

Hafiy Johari said...

haha.. kepala pon leh buat cm misai eh.. pelik pelik.. haha..
eh.. pic last tu menatang apa..?
gila style.. haha..
saya tak suka misai.

::Mastura Zakaria:: said...

hafiy:yang last tu?ntah..xtau la menatang apa...

SHM said...

x suka bela misai sbb nmpk tua..
lgpun ikut sunnah nabi potonh misai..

::Mastura Zakaria:: said...

SHM: hehehhe..sy pun x suka tengok...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails