nuffnang

Kawan-kawan saya

Friday, April 29, 2011

:DUKE AND DUCHESS OF CAMBRIDGE::

Salam 1 Malaysia.....


Wah...aku nak update gambo ex-classmate aku..hahhahah(perasan gilossss)...yang mana tadi resepsi depa. Tapi aku takleh pi. Sebab takut tak sempat balik, sok ada kenduri pulak..hihihi..




‘Duke’ dan Duchess of Cambridge’ itulah gelaran yang bakal disandang Putera William dan Kate Middleton.
Gelaran dianugerahkan Ratu Elizabeth, sempena perkahwinan pasangan diraja itu, petang tadi.




Apa-apa pun Kate memang tabah la jugak kan, berapa tahun eh?8 tahun ka?bukan senang o0o0o nak kawen ngan anak raja.....cantik la dress dia tadi kan?mantoppp gitu. Layan je la gambaq depa ni, sementara aku nak pi cari katak lain lagi...kot-kot la kiss jadi putera ka..wauuuuu...mau gilos aku.hahahahha

























Tu gambaq selingan ja..kat bawah ni masa upacara tadi. Takdan pulak nak tengok Sultan Mizan kat tv tadi.


































Nak tengok lagi, tengok kat  BEAUTIFUL NARA, macam-macam ada.....




sekian, untuk makluman.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails