nuffnang

Kawan-kawan saya

Monday, May 16, 2011

::BERKESAN:TIADA YANG LEBIH PENTING DARI PANGGILAN ILAHI::

Salam Bloggers.......






Semua dah breakfast kot no? Pagi ni aku nak share benda yang aku rasa membantu jugak la dalam mengingatkan kewajipan kita sebagai Hamba Allah. Kadang-kadang sebab terlalu obses sangat nak update blog sampai kita sengaja lewat-lewatkan solat.





Ni memang contoh yang tak patut ditiru. Walaupun bergelar blogger tegar la konon, tapi dalam soal sembahyang, sangat tak boleh dipandang remeh dan sambil lewa. Tegar dalam sembahyang, baru syok nak dengaq pun.hihi.Solat kena jaga bhai. Jangan main ikut dan ja. Bukankah solat tu tiang agama?Jadi sendiri mau ingat ha......





Jadi bagi aku, aku rasa peringatan yang aku letak kat sidebar ni memudahkan aku, bila mengupdate, aku sentiasa check waktu solat.....senang sket.



Nak tengok lebih clean and clear....klik gambaq bawah ni



 



Dengan cara ni, teringat selalu..bila nak solat..hihihhhi


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails