nuffnang

Kawan-kawan saya

Sunday, May 15, 2011

::MEMANG STYLE AKU MAKAN BURGER MACAM NI::

Assalamualaikum semua......selamat petang...





Huiiiiiiiii..paneh teriknya kat rumah aku ni.....rasa macam dok dalam oven ja ni. Tapi naseb bek jugak aku tak bertukaq..........zaaaassssss jadi kek.haha.Haru nanti.





Okeh..bila kita cakap bab burger..huiiiiiiiiiiiiiiii..memang meletopppssss la. Aku memang suka jugak dengan burger ni.Tak kira la kat McD ka..pasar malam ka, tepi jalan ka...Mana-mana ja yang ada orang juai burger, aku tak kesah la, boleh ja berenti beli.





Antara burger yang aku paling suka ni, beef burger. Kalau ayam, aku kureng minat sket. Nak menelan pun bergantung pada keminatan jugak..hahaahhaa. Bagi aku ni beef burger mencabar sket, sebab daging dia kasaq sket. wahhhhaaaaa...comey pulak gambaq bawah ni.hihi







Tapi aku kalau makan burger, aku tak reti betui makan sekali gus macam semua orang selalu buat. Selalunya, bila jumpa burger, aku makan roti dulu.......pastu segala sayuq mayuq yang ada...lasttttttt sekali baru aku makan daging. Hahahah..pelik dak?






Haaaaaaaa..kalau burger macam ni, memang makan masa jugak la bagi aku nak telan. Sebab aku telan layer by layer..hehhehe.daging tu besanya aku makan last sekali..hahha





Memang style aku dah makan burger macam tu dari kecik. Sampai la ni aku still makan macam tu....haha. Tak kira la kat McD pun aku buat keja macam ni.hihi


















Kalau egg banjo yang setinggi melebihi 5 cm ni, mau berejam aku nak abehkan. Sayuq kobis banyak macamtu yang aku tak berapa berkenan. Nak mengunyah tu pun lambat dah..hahhaha..



P/s: Ada sapa-sapa makan burger pattern macam aku dak?hihi

4 comments:

Unknown said...

banyaknyer mkn.. bleh abis ker tuh?

incik dracula™ said...

skru pun mkn cmtu..
roti >> syur >> dging...
kalau yg telur + dging ..skru bukak dlu telur tu..hehe

anumuchan said...

aa.ade je kot org lain makan mcm tu..tp akk xla..hihi :D

Cikwani said...

ada ja kot.. sayalah orangnya.. haha.. peace =p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails