nuffnang

Kawan-kawan saya

Saturday, May 7, 2011

::MENARIK JUGAK....TAPI SAYANG NAK MAKAN::

Salam 1 Malaysia lagi.......





Malam ni aku update lagi,memandangkan aku bukan boleh berjaga lama, lapaq ja keja. Makan bagai nak rak tapi, badan tak membesaq pun. Ish... Jadi bila aku tengah lapaq malam-malam buta ni, aku nak share la gambaq makanan yang aku rasa hangpa boleh buat kat rumah.Tak payah pi kursus hias pun.hehe.




Tapi kalau nak makan tu, makan ja la. Kalau bagi aku la, takdan nak hias makanan aku, dah hilang separuh nanti.hihi




















































Lapaq sudah. Nak pi geledah dapoq sat apa yang boleh dicekik di tengah malam ni..huhu




10 comments:

YAYA AZURA said...

1st pic tu gerun nak makan ... na,pak macam mayat dalam kain kafan..haha!

Cik Cempaka said...

hihi..cumil kan

tapi yang gambar 1 tu, tanak la..

seram plak nengoknyer

adib syazwan said...

wah!memang kreatif sape yang buat 2...mmg sayang r na mkn...tapi last2 makan jugak kn?ahahha

dak jus said...

tetbe lapaq tgk sume mknn tu wlupun mcm2 rupa..hehehe...lapaq lapaq ! :p

::Mastura Zakaria:: said...

yaya n cik cempaka....:cuba imagine baby..ahhhaaaaaaaa..kan comel..hihi

adib: dah lapo..redah je la adib..hehehe

::Mastura Zakaria:: said...

dak jus: mai makan laksa malam-malam buta ni..hahah

GaRy™ said...

anggur tu........boleh makan ke??

♥yaya budak suka embun♥ said...

tu diaaaaa..dan2 perut lapaq T_T

SHM said...

nak makan pon sayang sebab semua comel2 . dh makan , tak nampak comella :D

::Mastura Zakaria:: said...

gary comel: boleh kot...lukis je tu atas anggur..


yaya:hahahahha..pantang betoi...


SHM:hahahha..masuk dalam mulut dah kena kisar ngan gigi..hihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails