nuffnang

Kawan-kawan saya

Tuesday, May 17, 2011

::SESI PROMOTE BLOG - 9th BATCH::

Assalamualaikum bloggers and good evening....







Aku meneruskan misi aku mempromotekan followers yang buat entry pasai aku. Ada yang bagi link url blog je. Tak adil pulak aku rasa sebab diorang tak menepati piawaian yang aku dah tetapkan. So aku promote followers yang mana dah bagi link url entri saja okeh.





Bagi sesapa yang rasa-rasa nak join....promosikan blognya kat blog aku nih....boleh klik sini. Jangan lupa pulak tinggalkan link url entri kat ruangan komen. Okeh, bagi yang tak menepati kriteria yang aku dah penat-penat tulis tu, pandai-pandaila hangpa buat entri dulu ye.Sama-sama dapat faedah.







Kali ni ada sorang follower aku, yang bakal dipromotekan...mai kita tengok....[entri khas ni]..Ha...sapa nak kenai-kenai dengan tuan tanah ni boleh klik header kat bawah ni. Bolehla buat lawatan tak rasmi kat blognya...







Tapi tak boleh nak menconteng sebarangan kat blog dia , sebabnya hanya tuan tanah yang dibenarkan..hihihi. Apa lagi, sambil bawak lolipop, aku pun nak pi terjah jugak la. Bagi sapa yang nak mengikuti followers aku yang dah dipromotekan sila klik sini. Boleh jalan-jalan berblogwalking.







sekian, untuk makluman.

2 comments:

ayu hidayah said...

cik mastura!!!!!thanks so much....
waah...terharunye cik ayu....^^
haaa.....sbg p'hargaan,cik ayu ad 1 entri khas utk cik mastura....^^

http://notayuhidayah.blogspot.com/2011/05/thanks-cik-mastura.html

mai3...tgk naa....^^

::Mastura Zakaria:: said...

thanks cik ayu..hihihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails