nuffnang

Kawan-kawan saya

Wednesday, May 25, 2011

::SUNAH SAKURA TANYA BEST KE HEADER AKU?::

Assalamualaikum semua....






Merilekskan otak nak buat entry harini..heheheh tu yang join segmen ni..hahahhaha...sapa nak join sila klik header kat bawah ni....









Aku sebenornye maleh nak lekatkan header aku sebab boleh tengok ja kat atas tu..hihihihi...aku edit sendiri header aku tu...aku tak reti nak kerat-kerat gambaq, aku ambik ja sebijik macam tu....muahahahaha...






sekian, untuk makluman.

3 comments:

faizlaster said...

huh..lawa header..suke tengok..hehe..

jom kritik sini lak..
http://faizlaster.blogspot.com/2011/05/sunah-sakura-tanya-best-ke-header-aku.html

Sunah Sakura said...

orang dalam header tu lawa kan faiz...hehehe..

thanks mastura sebab join~ ^_^

::Mastura Zakaria:: said...

sunah:sama-sama sunah..biasa ja la..x lawa mana pun..haha
faiz: terjah faiz pulak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails