nuffnang

Kawan-kawan saya

Thursday, May 19, 2011

::SEGMEN BLOGLIST ABG TEROR : TANAH TUMPAH DARAHKU::

Assalamualaikum semuaa....





Entry sebelum aku out of service malam ni..hihih




Kali ni ada segmen dari abg teror untuk bloglist ikut negeri pulau pinang.hihihi.Aku suka ni part-part join bloglist orang..hahahhaha.. Kalau nak join jugak klik banner kat bawah ni okeh..







Dah macam gambaq kat dalam opis aku pulak...cumanya ada perkataan bloglist tu ja yang membezakan.. hihihi..Okeh menjawab kepada soalan terkumpul abg teror untuk episod nih, maka aku pun menjawab dengan penuh tenang... Jawapannya selepas ini [iklan]hihi...





1. Aku dilahirkan di Hospital Bukit Mertajam, Pulau Pinang



2.Aku dibesaqkan dalam Penang jugak



3.Negeri pilihan aku mestila Pulau Pinang, kalau aku boh negeri lain, ada orang cop aku derhaka pulak.huhu



4.Sebab apa aku pilih Pulau Pinang ialahhhhh...emmmm sebab...nasik kandaq dia syok..hahahah..teh tarik memang kaw, lagi...sebab aku memang nak dok dalam Penang la...adehh..takdak alasan lain dah..huhuh redha ja la....





yang tu ja kot, ada sapa yang nak tiru aku join pi klik header tu na, [ada ka tiru]..






sekian, untuk makluman.

4 comments:

dak eina said...

hai org penang,,, orang kelantan dtg singgah~~~

Nizam Ijam said...

jom er lepak UUM :)

”Nizam Ijam-Segmen Tempat Menarik di Kawasan Anda ”

kemboja said...

sy letak awak dlm blloglist sy.. sja nak kumpul bloger penang

::Mastura Zakaria:: said...

nak pi terjah kemboja pulak..hihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails