nuffnang

Kawan-kawan saya

Friday, May 20, 2011

::MANA MAI PULAK JODOH NI??SAPA BOLEH TULONG AKU?::

Good morning semua..........






Aku tengah pening betui......mana pulak mai natang iklan ni kat tepi tepi blog aku ni. Seingat aku la takdak pulak aku install gadget iklan ni ka hapa kat blog aku, iklan nuffnang tu memang la aku add. Tapi aku pelik betui celah mana pulak tetiba wujud iklan ni. 




Sebenaqnya, aku dah lama perasan ada benda alah ni kat tepi, tapi aku tak teringat nak tanya sesapa yang tau. Cuba tengok kat tepi blog aku ni...ada terselit secebis kat situ.








Macam perli aku pun ada......taula aku tak jumpa jodoh lagi ni..huhuhu...Aku rasa takdak la pulak aku desperate sangat daftar dengan mana-mana agensi cari jodoh ni.....huhuhu...Sapa tau macam mana nak remove natang ni????bantu kami tolong kami...hihi...







sekian, untuk makluman.

7 comments:

Nizam Ijam said...

Widget waktu solat cik mastura :)


”Nizam Ijam-Segmen Tempat Menarik di Kawasan Anda”

::Mastura Zakaria:: said...

ya ehh.....sat nak try remove...

Nizam Ijam said...

yeah! da xde :P

::Mastura Zakaria:: said...

yeayyyyyyy..tenkiu encek nizam macho[tambah ayat puji-pujian]hihi

Ir. Jamal said...

Jamal singgah sini ye..saje tinggalkan secebis komen..:-)

www.jamaluddin.net

blog-tips-kurus said...

baru nak ckp tapi en Nizam Ijam da bgtauuuuuuu...! :-)

::Mastura Zakaria:: said...

hehhehe...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails