nuffnang

Kawan-kawan saya

Friday, May 27, 2011

::KENAPA BEN ASHAARI SEDIH???::

Assalamualaikum bloggers...







Memandangkan aku harini agak kesuntukan masa nak tengok blog, jadi malam ni, aku meluangkan masa sefree-freenya untuk mengupdate sepatah dua kata..muahahahaha..Buleh percaya ka sepatah dua ja, tengok gaya tulisan pun dah berpatah-patah dah kan?haha.





Apa kaitan pulak tajuk entri aku malam ni..Eh, mestila ada kaitan.. Kaitannya adalah sebab aku author blog ni, so aku tulong menolong bloggers yang memerlukan keprihatinan kita sekali-sekala.hihihi. Apa pulak yang aku ngarutkan ni eh. Ha....pada sesapa yang free tu maila sama-sama tulong vote encek ben dalam digi woww awards tu. Nak tengok caranya macam mana?




Oleh sebab, aku tak terrer sangat nak explain, cuba-cubala klik header encek ben kat bawah ni untuk mendapat penerangan ringkas serta padat yang maksimum [dah macam iklan MILO plak]hihi. Nak tau kenapa encek Ben sedih? cer klik header bawah ni.








p/s : Mai pakat-pakat tulong..Tolong menolong kan amalan kita. Hari ni hari orang, nanti hari kita pulak...

5 comments:

atien said...

sian cik ben . insyalalh atien tlong . thnaks sudi sebar kan . atien tau ! hehehe :D

Datin NurulSyazwanie said...

nini da tolong abang ben :)

♥nyeto89♥ said...

sedih pasai pa

::Mastura Zakaria:: said...

atien dan cik nini: tima kasih daun keladi...

yaya: cer klik header tu..hihi

cik RQS said...

daa vote daa..=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails