nuffnang

Kawan-kawan saya

Wednesday, May 18, 2011

::AKU DITIPU BLOGGER::

Assalamualaikum semua sahabat blogger.....







Apa kejadahnya tajuk entri aku seperti di atas tu?Aku ditipu? Yaaa..berani-beraninya anda menipu saya. Apa anda hanya ingin mengejar traffic (mai mana pulak slang indon ni..pengaruh tv).






Apa yang aku nak sampai kan sebenaqnya.....Ya lah blooger ni kan memang penyampai berita terhebat dan sensasi..tapi.....amat malangnya bila blogger gagal update isu sebenaq, tapi hanya bagi link kat METRO? uihhhhhhh..tajuk bukan main gempak......











Contoh la aku bagi... tajuk entri : MINYAK????APAKAH RAKYAT DITINDAS???. Tajuk yang aku rasa ada potensi diterjah ni selalu la aku suka klik..maklumla tajuk berkaitan dengan aku sebab aku adalah rakyat.





Jadi bila aku dengan excitednya nak baca kandungan entri..tup-tup....



perenggan pertama........cerita pasai minyak sawit la..minyak kelapa dara la..minyak enjin la..

perenggan kedua..........ada gambaq minyak

perenggan ketiga...............untuk mengetahui lebih lanjut, sila klik berita harian....[ada link]




arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...pagi-pagi dah buang masa aku la....cuba la cerita info dulu kot ya pun nak link kan. Kalau takat nak letak link sebijik macamtu, hangpa buang masa orang la....Stressss pulak pagi-pagi ni.  sabo je la.Huh!tapi kata ilmu untuk dikongsi..apaaaaaaa   daaaaaaaaaa...






sekian, untuk makluman.

13 comments:

Mak Jemah said...

hahahaa..tipah tertipu ghupernya..

MizzTina said...

hamboi..pagi2 dh stress... sabaq na... =)

::Mastura Zakaria:: said...

adehhh..tertipu sudah..ayaksss..

Unknown said...

keh2~ apa kata copy je info tu..bru letak link kan

^^nu[dd]yra^^ said...

setuju ngan alinac lover..

cik dd kdg2 buat jugak...copy info n letak link...

pastu tambah lah sket ulasan pasal berita tuh...;)

SHM said...

nak tarik traffic la tu . 2 semua tactic la 2

cik ika said...

hehe..
sabar je lah..

::Mastura Zakaria:: said...

hemmm...pagi2 dah kena tipu...

Anonymous said...

huhuhu...saya pun selalu terkena cam gitu...

nida razak said...

huu..selalu cam tu..atleast, wat la summary dari berita tu kn..

Unknown said...

hahahahah biasalah tu nk extract info malas. diorang main paste link je...

::Mastura Zakaria:: said...

eny: tu lah pasal....kita ni puun laa baca..tajuk gempak bukan main..huhu

Admin said...

hehe.lawak2

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails