nuffnang

Kawan-kawan saya

Thursday, May 19, 2011

::ANDAI KEKASIHKU DIKEBAS ORANG! BEN ASHAARI KATA LA::

Assalamualaikum and selamat pagi.....






Alaaaaaaaaaa..awat la Encek Ben ni wat segmen macam ni..buat aku fobia ja..Boley masuk wad trauma dan kecemasan dah ni..huhuhuhu. Sapa nak join meh klik sini








Kekasihku dikebas orang??? hurmmm...kalau aku tau pada masa tu jugak, aku akan suruh dia terus terang dari A-Z, apa yang sedang jadi....serius aku cakap, aku takut sangat berharap sebab aku sendiri pun taktau siapakah DIA yang akan jadi takdir hidup aku.......aku tak marah, cuma aku kecewa. Tapi tak lama laaaa...sebab bila dah kecewa dulu, aku serahkan hidup aku 100% pada Allah. Bagus jugak dia tinggalkan aku. Bila aku dah serahkan hati aku pada Allah, aku takla rasa sia-sia hidup aku ni....







sekian, untuk makluman.

19 comments:

cik Ida said...

setuju gak! hanya ALLAH yang tau siapa jodoh terbaik kita.. :D

Az-Zahra Fauzee said...

sempoi jawapan awak...
sukee~

iLa VaNiLLa said...

ila pown join juge.. meyh singgah baca..

http://vanillasynus.blogspot.com/2011/05/segmen-ba-andai-kekasihku-dikebas-orang.html

bella_bumbum said...

hee. thanx singgah blog saya. act baru nak masuk uitm bkt mertajam dis saturday. hee. follow youuu :D

Nurul syahirah (-_-) said...

kembali kepada Allah yang terbaik...

umie said...

datang jenguk sekejap ye...sempoi

Nurul Hamimi Awang Japilan said...

saya setuju dgn cik mastura, sy pun tindkn 1st mesti akan tnya dulu dr A-Z, bila dah pasti dia mmg dah xnak dgn kita, serahkan pada Allah apa yang terbaik =D

yatie Awang said...

cinta Allah cinta yang hakiki, namun cinta manusia juga harus dicari, sebagai pelengkap hidup di bumi Allah

nad said...

Betul tu. Takboleh nak frust sgt kan ;)

Cik Meifaa' said...

Suka giveaway atau contest?
dapatkan info terkini berkenaannya disini..

http://gift4blogger.blogspot.com/

Lulu caldina said...

Hoho, lulu datang up trafik....Rajinnya join segmen...

Lin said...

pnerangn spaye kite akn puas .. at least kite tw sbb .. lin pn same .. bt then, lpas tw .. lin da xkesh dy nak pergi mane dh lpas tu .. =) .. hurm .. ok .. simple ..

lin x join .. tp singgah bace .. takpe kan ? =)

Ummu Qaseh said...

Cinta kepada Allah tu gak yang terbaik. :) Sebab cinta pada Allah yang kekal abadi.

Nizam Ijam said...

jangan sedey2 nnnnooohhhhh


”Jom Join Contest Bloglist Nizam Ijam”

::Mastura Zakaria:: said...

terima kasih kawan-kawan...tu lah pentingnya hidup beragama...sebab kita akan dapat jawapan apa yang sepatutnya. Jodoh di tangan Allah..

mas saari said...

datang baca pendapat awak...

::Mastura Zakaria:: said...

terima kasih kawan-kawan...tu lah pentingnya hidup beragama...sebab kita akan dapat jawapan apa yang sepatutnya. Jodoh di tangan Allah..

Areliff said...

bagus lastly kita kembali ke maha pencipta :)

|Andai Kekasihku Dikebas Orang|

NiSha said...

betul la kan.. Allah yg tentukan segalanya.. so lebih baik berserah kepada Nya.. hati pun tenang..


http://heandsheloves.blogspot.com

Nisha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails