nuffnang

Kawan-kawan saya

Monday, May 9, 2011

::SESI POMOTE BLOG - 3rd BATCH::

Salam 1 Malaysia and good morning..............






Mengupdate pada pagi ni dengan sesi promote followers aku batch 3.Wahhhhh...dah masuk batch 3 dah. Satnya......hehehehhe..Sapa lagi yang rasa-rasa nak aku tolong promotekan blog hangpa dan nak menambahkan kawan baru. Mai klik klik kat sini. Aku still lagi rasa takmau tutup sebab ada request nak suruh aku promote...





Bagi sesapa yang nak kenai followers aku klik link kat bawah ni :
followers 1st batch - klik sini
followers 2nd batch - klik sini




Pagi ni, aku start update entri aku, dengan promosi BESAR-BESARAN lagi...hahahha...dah macamYES pulok(Year End Sale).hahahah...teringat sale pulak dah aku nih.....Sukacitanya dimaklumkan aku hanya tolong promosi ja ye.





Aku tak review atau komen apa-apa pun, tapi kalau nak aku komen pun boleh, cumanya tak berapa syok nak komen blog orang ni. Sebab masing-masing ada hak sendiri, tapi kalau nak mintak pendapat untuk penambah baikkan blog boleh la....





Berbalik kat entri aku pagi nih, tiga lagi followers aku yang aku nak promote ni macam header depa kat bawah ni ye. Sapa nak klik sila lah klik header depa ni okeh. Boleh terjah, drop komen ka apa ka okeh, nak berkawan boleh tapi jangan la menggatai pulak..ahahaahaahha....Ada info, ada cerita yang best- best, sapa yang nak tau lagi, meh kita terjahhhhhhhhh......






Blog GARY COMEL......hahahhaha...aku suka panggil comel sebab gary suka mengiau....hahahha.Jangan marah gary..gurau-gurau je.Sapa nak terjah klik header.









Ni pulak blog farah azurah.Susah gila ehhhhhh nak ambik header dia...Takut kena baling ngan taik..huiiiiii... bahaya tu..Jangan baling-baling tak baikkkk, tak best nak promote kalau tak letak header.... Terpaksa jugak letak header ni. Saja nak attract others untuk view page dia.











Haaaa.....kat bawah ni pulak, blog Nijam Ijam. Cer tengok kat sidebar aku, ada award dari dia..hahaha. berkelip-kelip gitu Thanks ye Nizam Ijam..hehehhe...









Terjah la blog depa ni. Memang best. Banyak info yang menarik untuk dibaca. Masih tak terlambat untuk yang lain kalau teringin untuk dipromosi. Sapa yang nak aku promosi, baca sini. Dan rajin-rajin la blogwalking baru dapat kawan baru. Semoga success.............





Ada lagi sambungan.....tungguuuuuuuuuuuuu nanti ada tiga lagi followers aku yang akan dimasukkan dalam entry aku. Nak tau sapa?itulah gunanya perkataan tunggguuuuuu..hihi







sekian, untuk makluman.


3 comments:

Gary Asip said...

HOHOHOHOHOHO...thanks a lot kak mastura...hihi...=)

::Mastura Zakaria:: said...

sama2 gary comelll....

Nizam Ijam said...

Thanks sebab promote..hehehe :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails