nuffnang

Kawan-kawan saya

Sunday, May 29, 2011

::MENCARI BLOGGER WANITA::

Assalamualaikum bloggers....







Hari ni aku tak sempat nak buat cerita panjang-panjang sebab, aku kalut basuh baju, pastu nak pi makan kenduri pulak, so harini aku nak join segmen ja..hihihihi..buleh dak... Nanti malam ni aku update story apa-apa okeh, lama rasa tak bagi tazkirah..hihihi..kena cari feel dulu...





bagi sesapa yang nak join bloglist by jokegurl, sila klik header kat bawaah ni, boleh pi terjah blog dia.










Pening pulak aku tengok benda alah tu berkelip tak berhenti, sapa ada simptom-simptom pening macam aku, jangan tengok, pi tidoq..hahahhaa.. Apa boleh buat, dah banner penganjur macam tu, tempek ja la...





Jomla join, anda mampu mengubahnya..hihi





sekian, untuk makluman.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails