nuffnang

Kawan-kawan saya

Monday, May 2, 2011

::Syedgraphix FOLLOWERS BLOG REVIEW::

Salam 1 Malaysia.....




huih...harini agak kurang entri aku mengupdate dek sebab aku sebuk(ecehhhhhhhhhh) mengalahkan kompeni korporat ja..hahahaha...





Okeh, sementara aku dok pikiaq nak sumbat entri baru yang tah la bertemakan hapa. Aku nampak tuan tanah, SyedGrapxiC ni buat satu segmen mengreview. Memang hobi aku kan join-join segmen orang ni. So aku pun tanpa ke'segan'an ja join jugak la...Dok buat ramai pulak..





Oh..aku lupa..aku lupa..Hah? apa yang ekau lupo? Aku lupa nak letak header yang direka dengan agak kreatifnya oleh beliau. Sat, aku letak.







Ok la tu, tapi aku suka kalau kaler dia terang sket, kaler ijau ngan kelabu tu tak berapa naik sangat..... Ah, sibuk ja aku. Biaq pi la...header orang, muahahahahaha....Aku suka sangat la join yang blogger buat ni sebabnya...........................................................seperti besa, jawapan standard aku....boleh la aku tau apa yang tak kena jugak pasai blog aku.Aku suka orang review blog aku, sebab....er....sebab.....huh...lost memory pulak tetiba nak taip apa..(aku cukup tak suka keadaan ni).






Okeh pasai blog tuan tanah ni, aku tak ingat pulak bila aku follow hahahah, sebab aku rasa cool....Tu ja kot, sebab aku taktau sangat bab nak ngutuk-ngutuk blog orang ni. Nak kipas lebih-lebih pun aku tak reti gak. Kategori moderate ja aku ni, layan ja la.....Ha...satu lagi aku lupa. Sapa lagi yang rasa blour nak buat entri apa, mai la KLIK SINI bulehla pi terjah blog tuan tanah ni.......








sekian, untuk makluman.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails