nuffnang

Kawan-kawan saya

Saturday, May 28, 2011

::SEGMEN:FROOGY ADY BUDIKA CARI JODOH::

Assalamualaikum bloggers....





Merilekskan diri di ruang tamu sambil melandingkan diri bersama mak plus tengok tv..hahahha...anak mak, jadi kena la meneman mak di hari cuti yang berbahagia ini...Satlagi nak pi makan kenduri sat, jadi aku menghalang mak masak banyak-banyak.... " Sep la beras kita harini kan mak?"hihihi




Jadi sambil mak melangut tv, aku dok jalan-jalan kat blog orang terpandanglah akan aku segmen mencari jodoh yang diopen oleh ady budika....haishhhhhhhh..aku nak cari jodoh jugakla...... sapa nak tau tentang agensi pencari jodoh ni...sila klik header di bawah.....









Ni lah gambar secara tak rasmi dari cik hijau.....jarang-jarang dia pose macam ni...aku pun tak penah buat...









Cik hijau sedang wangi dengan downy selepas dibrainwash bersama penyunya untuk tatapan ady budika..muahahahaa...Siap bunga [aku beli kat dia]




Sebab apa nak aku jodohkan cik hijau ni..sebabnya cik hijaukan sespesies dengan mr froogy, jadi dengan wujudnya sejiwa yang sama, maka akan terjalinlah 'chemistry' dan wujudnya persekitaran yang kondusif buat jiwa-jiwa mereka..muahahahha [masuk science fiction] sket...kalau mr froogy nak jadi secret admire pun takpa....adala jugak teman cik hijau aku ni..muahahahha...[terlajak kata buruk padahnya]. Harap-harap sudi la berkenalan dengan cik hijau ni..hahahaha...oppss







sekian, untuk makluman.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails