nuffnang

Kawan-kawan saya

Saturday, May 21, 2011

::BUAT AYAT BULAN KELAHIRAN, SAPA NAK TRY??::

Assalamualaikum bloggers dan selamat malam...




Entry pendek sangat






Kali ni aku mengupdate sambil tengok cerekarama kat tv3. Tadi tengok majalah 3..hihihih..Ada benda best aku nak share malam ni...ni aku ambik dari wall fb aku. Ada member yang post gambaq ni tadi..hihihi. Sapa nak test apa ayat bulan kelahiran masing-masing? Cuba gabungkan sendiri, ikut arahan dia....








Lepas dah siap ayat, tulis ayat masing-masing kat ruang komen bawah ni...hehehe. selamat mencuba..







sekian, untuk makluman.

9 comments:

Adib Syazwan said...

i need a black guy because that's what I'm...grrrrrrrrrrrr!

mumui said...

i killed a horse bcoz i hate my life.... uihhhh!!!

::Mastura Zakaria:: said...

azwa: tau dah baju azwa kaler pe...hihihi

adib: birthday bulan 3 eh?takdok hadiah..hihi

Cik Puan Kocik said...

hahahaha ... x sanggup nk wat ayat...

C`ayob.com said...

i stabbed a puppet because i hate my life.....hahah....WTF?

anumuchan said...

adeh mcm xsesuai je nk buat ayat ni..huhu

ayu hidayah said...

I took a crap on a dog because my friends told me to do it!!!hahahahaha.....mastura la ni yg suh ni...haha^^

::Mastura Zakaria:: said...

hahhahahha..semua ayat2 brutal......jangan mencarut dah la...haha

MerLe said...

haha.. xmau sebut..xmau sebut

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails