nuffnang

Kawan-kawan saya

Sunday, May 8, 2011

::SESI PROMOTE BLOG - 2nd BATCH::

Assalamualaikum.....and tak lupa jugak selamat malam..hihi






Okeh, berbalik kepada entri malam ni, diteruskan lagi dengan mempromote tiga lagi blog followers aku. Bagi sesapa yang ketinggalan nak join tu, aku still tak tutup lagi. Kalau rasa nak aku tolong promotekan blog hangpa tu haaaa....apa tunggu lagi meh la pakat-pakat klik sini.






Ni dah masuk followers yang second batch pulak. Ada tiga followers yang akan diletakkan header depa dalam entri aku nih. Bagi sesapa yang nak blogwalking kat followers yang first batch sila klik sini. Bolehla menambah kawan baru sorang dua kan...






Mai pakat ramai-ramai terjahhhhhhhhhhh!yeahhh..ahaha (terrr'rock' pulakssss)





Silantra-maya ni blog kawan aku a.k.a kawan sekampus, serumah sewa dan jugak sekelas aku dulu. Dengan berjayanya dia baru buat blog. Taktaula sapa yang racun dia.hihihihi.Dalam proses menambahkan follower, sapa yang sudi silalah klik header dan terjah blog beliau....Banyak cerita best kat blog dia.Rugi wooo kalau tak baca.












Kat bawah ni pulak atia-gadis melayu. Torkojut aku sehhh, macam puteri gunung ledang hihihi.. Sapa nak terjah puteri atia ni sila klik header beliau.hihihihi










 Di bawah ni pulak blog hackers. Hackers ni memang banyak info yang baru keluaq dari oven. Pendek kata, macam-macam ada. Kalau sapa yang takdak astro (macam aku) disarankan terjah kat blog hackers... memang mantop..hihihi.Untuk ke blog hackers sila klik header di bawah.










Ada lagi sambungan sesi promote blog....tak habih lagi ni...
Nantikan sambungannya...






sekian, untuk makluman.

8 comments:

Terowong Informasi said...

amboi..sampai kata takde astro..hahha..lawak..mana ada..blog biasa aje

::Mastura Zakaria:: said...

hehehe...betoila hackers..kat astro awani mana ada story macam hackers..hihihi

semutsengal said...

wahhh ! segmen review eh..stylestyle ;)

silantra_gurlz said...

thanks cik mas

The day we meet said...

nak jugak kena review..hehehe

Atia_gadismelayu said...

tq kak mastura.. insyaAllah ble trafik atia dh stabil nnti atia plak akn bwat segmen mcm akak.. huhuhu..^_^

sekamar rindu said...

salam..

suka lihat header awak ni..:)

::Mastura Zakaria:: said...

waalaikumsalam sekamar rindu...hehhehe


sama-sama semua..nantikan 3rd batch pulak...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails