nuffnang

Kawan-kawan saya

Wednesday, May 18, 2011

::SESI PROMOTE BLOG - 8th BATCH::

Selamat pagi semua...........








Pagi ni aku nak promote next followers aku yang bertuah. Bagi cool sket kebegangan aku pagi-pagi hari ni... Nak tau pasaipa aku agak sedikit tak cool..haaaaaa cuba tengok entri kat sini.






Okeh, la ni mood aku baik dah...heheh. Don't worry tak lama nya angin tak cool aku ni...La ni dah hepi balik dah..muahahahahha..Okeh lupa pulak untuk promotekan followers aku. Kali ni untuk batch yang ke-8 ni..Waahhhhhhh..dah banyak kan..hihihi. Sapa yang rasa nak join untuk sesi promosi ni, mai klik sini






Nak check sapa lagi followers aku yang aku telah promosikan tu?  haaaaa.. meh klik sini. Kali ni.... dua yang akan dipromosikan.... jeng..jeng...jeng.... Header first ni adalah milik adibsyazwan. Nama glemer dia boleh panggil koi. 





Tapi aku tak suka panggil koi sebab aku suka nama adib lagi..Sedap pe nama tu, hihihiih....Apa yang menariknya kat blog dia ni...tulisan kaler maler...cumanya adik adib oiiiii, jangan guna tulisan kuning. berpino bijik mata akak ni nak tenung tulisan.Nak terjah? klik header kat bawah ni okeh?








Blog yang kedua ni pulak mai dari Langkawi...hihihi Yala...tengok nama pun dah kenai. Desa Mahsuri. Sapa nak order coklat, sila contact tanya akak ni..hahahhaa..Mandai-mandai ja aku.Sapa nak melawata akak ni, boleh klik kat header bawah ni ye.....









Okeh buat sapa yang nak menambah followers, nak upkan traffic, nak tambah kawan baru.... apa lagi maila join, klik kat sini. Jangan risau, aku tak mintak caj apa-apa pun. Sekadar nak tolong followers-followers aku jugak. Buat sapa yang sudi join tu terima kasih na. Kesudian hangpa semua sangatlah aku senangi.





sekian, untuk makluman.

3 comments:

Adib Syazwan said...

akq..terima kasih...ok2 pasni xgune da tlsn kuning...sikit2je kot...n tolong komen cerita sedih adik tu ye...nanti ade yg baru...bg pendapat ok..=)

Adib Syazwan said...

ye akq...koi tu maknenye saya...hahaha...nnt ambik borang belajar bahase orang pahang ye...ok?n ade new entry yang panjang..kalau sudi...komen ea..latest..=P

Aidanatasya said...

wahhh, rajinnyaaa... review blog saya jgk k :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails