nuffnang

Kawan-kawan saya

Monday, May 9, 2011

::SAYA BLOGGER SPORTING.....ANDA??::

Assalamualaikum semua......





Pagi ni aku secara tak sengaja nampak segmen anjuran chegu zubir. Kali ni segmen pasai sporting. Seperti biasa, kalau nak join segmen ni, hangpa kena la letak header penganjur dia. Ni sebagai mukhadimah entri la..... Bagi ceria sket Kalau takdak header macam tak best pulak kan...










Sapa nak join kalau maleh nak klik header tu, hangpa mai la klik klik tang ni. Aku maleh, nak buat ayat skema, hahahaha. Satgi kalau aku jadi skema badak, aku tak reti dah nak merapu hapa kat sini, tapi yang pastinya aku bolehla dok bawah kategori sporting jugak, hihihihihi. Sapa yang kenai aku tu dia tau la aku sporting ka dak. 





Cuma aku kalau jumpa orang, mula-mula memangla segan tahap dewa. tapi bila dah sembang, kena pulak hok jenis satu kepala, kira orang kata boleh geng la...aku boleh ja ngam ngan sapa-sapa..aku tak skema mana pon.....






Okeh, memandangkan line tenet agak lemmmmmmmm pulak, jadi aku tag sapa-sapa yang baca ni...Sapa nak tau aku ni sporting ka dak....Chegu rasa saya sporting dak?hahahhaha







sekian, untuk makluman.

2 comments:

GamUHU said...

pekat gak noh loghat tu. :D

http://keleboqmaneh.blogspot.com/2011/05/tahniah.html

::Mastura Zakaria:: said...

hihihi..nak pi terjah sana...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails