nuffnang

Kawan-kawan saya

Tuesday, May 17, 2011

::SEKALUNG TAHNIAH!!! BUAT FOLLOWER YANG KE-400::

Assalamualaikum bloggers....selamat tengah malam....






Haaaaaaaaaaa.... bersusah payah ja aku dok update malam ni. Entri malam ni lambat sket sebabnya tadi aku daok kalut buat award nih...untuk follower aku yang bertuah malam ni... Dah masuk 400 dah.. Tahniahhhhhhhhhhh...  sure tak tidoq dok tunggu hadiah aku.muahahahhaa. Nak tengok sapa dia?




Klik gambaq untuk tengok sapa yang kena.....jeng..jeng..jeng. Ni linknya klik sini untuk cekidout. [hahaha...rosak bahasa aku]




 






Untuk abe long kita ni.. terimalah bukan sekuntum mawar merah tapi sebentuk award yang tak berapa nak comei ni...buat pun dalam keadaan mata steam-steam boat dah...nasib bek still nampak cursor dan dengan keazaman yang tinggi untuk menghargai followers ke-400 ni... Copy dan paste la kat sidebar ka..mana-mana kaaa...berpeluh ni buat..hihihi



Photobucket



.
Bantal dah menggoda ni..tilam memanggil-manggil..hihihi..



P/S : followers aku yang lain...nak award dak? kalau nak aku nak buat..hihihi







sekian, untuk makluman.





1 comment:

Abe Long said...

nk ambik cane award ni?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails