nuffnang

Kawan-kawan saya

Friday, May 27, 2011

::SEBAB APA BLOGSPOT MASALAH? NI MESTI TRAFFIC TINGGI::

Assalamualaikum and selamat pagi bloggers....







Entri bermasalah pagi ni...










Okeh aku taktau adakah aku sorang atau ramai lagi bloggers yang ada masalodeh macam aku ni. Pagi hari ni, followers aku hilang, aku tak buleh nak sign in....bila aku sign in beriban-riban kali, tak buleh jugak...Last-last aku bookmark kan dashboard aku. Bila aku masuk dashboard, aku tak buleh nak sign out pulak.






Aku pun dengan penuh dukacitanya, tak buleh la nak follow blog orang lain, hatta ramai yang tinggai mesej follow me, do visit me back, tapi apa kan daya, aku tak boleh nak follow pulakkk...aku sekadar boleh masuk ja. Bagi yang suka guna tulisan ewwwwwwwww..ewwwwwwwww tu aku malas nak komen, sebab aku tak berapa nak paham bahasa budak-budak la ni. 





Kalau aku komplen, depa kata aku ni jiwa orang tua, suka hati la nak tulih apa kat blog. Haaaaa, ikut hangpa la...so, jarang la aku drop komen kat blog yang macam ni. La ni aku nak pi buat blogwalking kat blog yang join segmen Encek Ben semalam.... Sapa nak tengok senarai tu, atau nak jemaah dengan aku buat lawatan, sila klik link ni. haaaaaa..besaq dabak aku bagi link..jom serbuuuuuuuu..dengan hundred pluas masing-masing, takut haus. 







P/s: Sapa takdak hundred plus mai mintak kat aku.....siap dengan no phone aku bagi..hahahha..melawak ja... harap-harap la blog okeh lepas ni.

3 comments:

kemboja said...

ramai ada mslh mcm ni.. pelik2 betul blogspot skang ni..

Akulah Pak Lan said...

just clear cache..lepas tuh OK

MerLe said...

sama la ..xtau la nape..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails