nuffnang

Kawan-kawan saya

Wednesday, May 11, 2011

::SESI PROMOTE BLOG - 7th BATCH::

Assalamualaikum....jumpa lagi kita malam ni.......






Malam ni walaupun aku amat tidak berpuas hati ngan beruk bend aku ni.Lemmmmmmmmbbb**.. gilos. Nasib baik laaaa entri ni ditaip oleh aku yang sedang bersabaq ni. Agak-agak jugak nak bersabaq ni pun, takut tak tersabaq ja.huhu





Oraitttttttt, malam ni aku meneruskan lagi sesi mempromosi blog followers aku. Lagi 3 followers akan aku introduce kan..jeng..jeng..jeng... mari kita tengok sapa yang kena..eh...sebelum aku lupa...sapa yang rasa-rasa lagi nak suruh aku promote blog, haaaa...apa lagi...mai la join sini (tiada sebarang caj tambahan tersembunyi dikenakan). Sapa yang nak pi ngendap-ngendap followers aku yang sebelum ni... mai klik sini.






Kali ni nak promote blog followers aku ni bukan men susah....sebab depa tak bagi aku copy header. Tapi dengan bantuan MacGyver, aku berjaya jugak copy header..Mintak permission ye semua. Menarik sket kalau letak header, baru orang kenai.






Okeh for the first ni...."Aku ada kamu"haaa..sapa yang ada sapa ni..heheheheh...Mesti la orang yang terlibat..takkan la aku pulak..hahahhaha. Ingin terjah blog yang sarat dengan kisah warna-warni kehidupan happy family ni..boleh la klik header kat bawah ni....









Yang second ni pulak cik purple..Haaaaaaaa...sapa yang rasa nak pi sabah tapi tak berjaya lagi, (aku dah pi ohoho), mai klik kat laman yang tak bersawang cik purple ni....secara automatik anda akan menjejak sabah dengan sepantas kilat..hihihi..cuba klik header beliau kat bawah ni.boleh buat ice breaking...tambah-tambah kawan. 










Yang last untuk dipromotekan malam ni, Teringin tak nak berkenalan dengan student mechanical ni....heheheh.. Memandangkan cik kita yang bakal jadi puan to be(soon) nanti nih..ehemmmmm baru nak membiakkan followers dia (teruk bahasa aku nih), so..aku tolong la promote kat sini, sapa yang nak pi melawat sila klik header dia...memang cun..apa yang cun..haaaa...pi la tengok sendiri..hihi









Haaaaa....malam ni yang ni ja dulu.....ada lagi sambungannya..tak abih lagi ni..nanti aku sambung dengan batch 8 pulak.....cukup 10 batch aku buat alumni..hahahha (berangan)...







sekian, untuk makluman.

5 comments:

Cik Purple said...

yeay!!tenkiu sis^^
jasa anda amat dihargai=D

::Mastura Zakaria:: said...

sama-sama cik purple...=)

puan.mila said...

yauu...blog saye dictu..hehe
tenkiu ye for promotion...keep in touch always k =)

kakyongnida said...

jgn marah beruk beng kamu,,hehe

Anonymous said...

wahh , blog ku dh di jejaki ye..
TIME KASIH daun keladi .

* aci je nak wat alumni tu , leh kenal2

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails