nuffnang

Kawan-kawan saya

Wednesday, May 18, 2011

::AKU NI BUKAN TASTE HOTEL SANGAT::

Assalamualaikum...........dan selamat malam semua..







Mengupdate lagi aku sebab beruk bend aku ni menunjukkan tahap liputan yang amat membanggakan.hihihi [oppps takleh puji lebih-lebih] satgi line jadi slow balik. Oh, apa yang aku puasnya kat gerai ni..haaaaaaa..curious lah tu.





Takla sebenaqnya apa yang aku cakap ni tentang makanan la.......Taste aku ni sebenaqnya macam-macam. Tapi, bagi aku lepak kat gerai makan pun dah kira cukup baguih. Ya la....kan ada orang tengok gerai-gerai makan ni macam low class. Selalu makan kat hotel ja. 4,5 bintang gitu berbanding gerai tepi jalan yang tak terkira pulak bintangnya..hihihihi























Variety tu lauk kat gerai pun. Dahla kalau makan kat gerai macam ni, aku memang tak larat nak abihkan. Tapi, mesti abihkan jugak.hihihihi. Sayang doh nak tinggai walaupun ciput...Sekali letak lam pinggan macam 5 orang makan, padahal aku sorang ja. 



















Tekak aku memang boleh menelan ja apa-apa pun. Tak kira la apa spesies pun. Sebab aku ni boleh adapt persekitaran dengan jiwa..muahahahah. Macam tu ka. Dan aku memang tak malu pun nak ngaku, tekak aku memang tekak kampung.





Tapi aku memang rasa nak bebai bila ada jamuan kat hotel ka segala ni. Adehhhhhhhhh, leceh oooo. Aku memang tak berapa suka sangat tempat yang banyak protokol. Kadang-kadang dah letak benda atas meja makan, tengok-tengok segala mak nenek ada atas meja makan. Aku pening nak guna sudu mana satu.hahahha.Contoh macam ni....Pening sehhh....









Aku cepat bebai makan kat hotel, sebabnya terlalu banyak pilihan sampai buat aku pening lak nak makan yang mana. Kalau bab dessert tu, kengkadang ada sampai 50 jenis dessert dalam satu masa. Bebai oooo nak ambik yang mana. Sebab semua sedap. Tapi yang tak best nya, kena makan ciput-ciput ja sebab nak merasa semua benda.





Bila ambik banyak, takut tak abih pulak.huhuhu.Dahla nak tapau boh dalam tupperware pun tak buleh. Aku taktau la buleh ka dak, tapi takdak orang bawak tupperware kot tapau makanan kat hotel. Kalau kat gerai boleh ja, tambah duit sket, suruh makcik kedai bungkuih lauk....syokkkk tu..hihihihi




Mak aii....serius bebai la kalau breakfast camni. Mau 14 kali kunyah ja roti tu.



















Ciput jugak nasik kat hotel ni. Kalau kat gerai, aku rasa melimpah dah nasik dari polisterin. Huhuhu, apa-apa pun aku suka makan kat gerai lagi. Hotel pun ok, tapi sekali sekala boleh la. Kalau nak merasa. sangat. Kalau kat hotel tak boleh sangat nak makan gaya bebas, semua nak kena cover.Rimas laaaa...






sekian, untuk makluman.

5 comments:

GamUHU said...

pasar malam the best!.

♥nyeto89♥ said...

awat laaaaaaaa suka cita bab makanaaaaaannnnnnnnn T__T

Unknown said...

wah sedapnya kak,,,hahahaha
jenis saya tak boleh lihat menu banyak2 nanti binggung nak pilih mana satu,,,,,d

Rina Rahamat said...

salam..hai adik..ingat kakak lagi? sbb blogspot dah ok bolehla kakak menyanyi kat sini..

kakak suka mkn kat hotel..kalau free weeeeeeeee

Unknown said...

hahahah lawak la hang...

ya lah mmg best lagi makan gerai.. kt hotel agak menyampah dgn makanan yg dicaj double.. tapi rasa kt gerai lagi sedap..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails