nuffnang

Kawan-kawan saya

Tuesday, May 31, 2011

::ABANG NARA PUN KENA...???ADOIYAIIII:::

Assalamualaikum bloggers...






Pagi ni aku rajin blogwalking sket, sebab tengah lapang, tadi aku masuk la blog ABANG NARA ni, ala kecoh-kecoh kelmarin pasal video si gambit buat tu.....Saja aku nak baca explanation yang gambit bagi. Tapi aku tak komen la...aku sebagai silent readers ja.....





Pastu aku baca la komen yang ramai dok bagi kat page tu...ni antaranya...











Saja ja bawak masuk komen ni kat sini...hehehehehe. Bukannya apa, niat abang nara ni nak tegur gambit, sekali dia pulak yang kena. Sekali baca kot-kotla pengkomen ni kipas susah mati gambit ka hapa....  adoiii, sabaq ja la abang nara.... besa la mulut orang ni macam-macam hal.



Memang kaw-kaw la gambit kena....dah nama pun teguran...mesti la kena..hmmm...kena beringatla sebelum kena...




sekian, untuk makluman.





2 comments:

Ir. Jamal said...

Memang betul pun ape yang tersurat dalam komen tue..

"Amar Ma'ruf Nahi Mungkar"

Kalau dah hari-hari cerita tentang gosip (fitnah), tayang gambar-gambar tak tutup aurat. Dalam quran dah sebut.

"Dosa Fitnah itu lebih besar dari Dosa Membunuh"

Dan mereka semua dapatkan traffic dengan benda-benda nie semua, dapat saham akhirat. Lepas tue dapat duit hasil dari benda nie semua. Dan bagi makan anak bini pulak tue, macam mana nak mendapat keberkatan dalam hidup. Kita fikir dan renungkan sendiri la ye.

Sekadar peringatan untuk diri sendiri dan sahabag-sahabat Jamal..:-)

"Sharing Is Caring"

::Mastura Zakaria:: said...

@JAMALUDDIN ABU BAKAR


Dalam blogging ni macam-macam hal blh jadi, nak tegur pun kena berhemah jugak, jangan tegur melulu..nanti orang tak suka, dan susah pulak kita nak bawak ke jalan kebaikan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails