nuffnang

Kawan-kawan saya

Friday, May 20, 2011

::NAMPAK KELIBAT ENCEK BEN ASHAARI???::

Assalamualaikum dan selamat pagi bloggerrrrrsssss....





Ini bukan gosip..hehhehee, kalau nak cari gosip aku tak terlibat. Apa pulak kena ngena dengan tajuk aku harini?haaaaaa......ada yang tak kenai Encek Ben? Alaaa... blogger yang selalu buat-buat segmen tu......





Mula-mula aku tak perasan sangat lelaki yang gaya posingnya ala-ala PM macam gambaq yang ada dalam opis aku ni...Sekali aku view...uihhhhhhhhhh..tak sangka ...hihihi...Encek BA rupanya..hihi.. Klik laaaaa gambaq bawah untuk clean and clear.










Haaa...nampak tak kelibat beliau kat situ..[tak clear jugak rupanya]...tengok ja la follower aku kat atas tu...hihihi Apa pun...Terima kasih ye Abg Ben, sebab sudi jenguk entri-entri saya..hehehe...Abg Ben ni antara blogger yang suka promote blog orang lain. Untuk kemajuan sejagat..hihih..Harap-harap pun aku pun boleh membantu sesapa yang  rasa nak mempromotekan blog mereka itu. Sesapa yang nak aku buat entri khas, sila klik sini








sekian, untuk makluman.

5 comments:

Ina said...

wooo..syoknya..Abg Ben follow blog dia...

Salim Harmanain said...

waaa..best.. :)

adib syazwan said...

wah!besnye!otai dah follow blog akQ!tahniah!...adib syazwan teramat jeles akan perkara ini...huhuuhu

::Mastura Zakaria:: said...

ina & salim : =) senyum2...

adib : alaaa...enjoy blogging dan respect others..tu yang pentingnya adib...

mad khaz said...

wah wah,tahniah!

=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails