nuffnang

Kawan-kawan saya

Friday, May 20, 2011

::CHEGU ZUBIR PROMOTE BLOG ANDA::

Assalamualaikum....dan selamat tengah hari.....




Haaaaaaaa..yang mana kaum-kaum adam tu selamat menunaikan solat jumaat la sekaliannya...Janganla dok pi ngarut kat mana-mana tempat yang tak berfaedah, pi semayang nuuuu..




Okeh, kali ni chegu zubir buat segmen baru..hihi..nak join..nak join. Sapa nak join jugak mai klik sini. Sapa tak kenai lagi chegu zubir yang meletup ni, klik header bawah ni....



 
 


Aku nak kongsi link yang menarik jugak untuk diterjah....sapa nak baca sila klik link kat bawah ni





Chegu akan tutup segmen ni hari ni jugak tapi pukul 11.59 malam. Lagi 12 jam dari sekarang...mai la join...





sekian, untuk makluman.

4 comments:

mad khaz said...

hehe,join jugak!

nice!

haha XD

::Mastura Zakaria:: said...

hehehe...tlg support chegu kita ni...

Chegu Zubir said...

blog anda telah dipromote...hehehe
klik #17 Opocot Mak Engkau.....

adib syazwan said...

adib syazwan datang dari blog cikgu zubir(#17 Opocot Mak Engkau.....)hohoho..=P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails