nuffnang

Kawan-kawan saya

Wednesday, May 18, 2011

::AWARD UNTUK JEJAK FOLLOWERS AKU::

Assalamualaikum bloggers...






Seperti siang tadi, aku masih kecewa sebab aku tak nampak kelibat followers aku langsung.Jadi aku dah tak tau sapa yang follow blog aku dah...Aduiiiii..kesian kat follower aku kan.... Jadi aku dah melapangkan masa untuk menjejaki semula followers aku. Oleh itu aku mereka ciptakan award untuk followers aku. Jadi buat sesapa yang dah follow aku, ada hadiah spesel untuk kalian...Newbie nak ambik pun, ambik la...





Copylah banner yang tak seberapa ni, letak laaa kat mana-mana..kat sidebar pun boleh....kat footer blog pon takpa. Yang mana takmau tu, bior je....dah copy nanti, drop kan link kat ruangan komen kat bawah na... nanti boleh aku terjah....







Cara nak lekatkan award yang tak berapa nak lawa ni..hahahha..sedap pulak nama setia perkasa tu. dah macam tentera darat ja...hihi

dashboard>>>design>>>add gadget>>>add picture>>>isi title dan jugak link url http://masturazakaria.com/




senang ja...sapa yang sudi tu ambik la..yang tak sudi dok diam2..hihihi





sekian, untuk makluman.

10 comments:

Nurul Yusra (Cik NY) said...

saya dah amik award ni .... tgk lah dkat my sidebar blog ... trima ksih ye......

Ce'gu JAERA said...

wahh, cantik, saya pun nak ambek juga laa... Tapi saya letak kat tab 'My Blog Awards' di blog saya dulu.. ada masa saya dan mood saya buat entrinya plak ye... hehehe. Thanx

::Mastura Zakaria:: said...

thank you jugak buat cik NY sebab sudi follow sy..hihihi

::Mastura Zakaria:: said...
This comment has been removed by the author.
cik RQS said...

saya amek award ni..tempek kat sidebar ngan dalam entry skali..=)

http://qasehsaifudin.blogspot.com/2011/05/blogger-buat-halcik-mastura-bg-award.html

dak jus said...

da amik award ;) tq...
http://dakjus.blogspot.com
kt sidebar kiri ;)

Nurul Yusra (Cik NY) said...

nnti ade award jerit kat shoutmix nnti sye amik.... kalau ade contest or ape2 insyaallah Cik NY akan cbe untk join..... heheheheheh........

::Mastura Zakaria:: said...

gen2 merah, qaseh, dak jus, cik NY... time kasih semua..sila2...ambik...

ayu hidayah said...

cik ayu nk award ni bley!!!??^^
hee....time ksh cik mastura yg t0mey....^_^

::Mastura Zakaria:: said...

ambik je cik ayu...memang direka khas ni...untuk semua follower..hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails