nuffnang

Kawan-kawan saya

Saturday, May 21, 2011

::SESI PROMOTE BLOG - 11th BATCH::

Assalamualaikum bloggers.....dan selamat hari sabtu....






Hope semua sihat-sihat la hendaknya. Sebelum update entri heavy-heavy harini, [heavy la sangat] aku start dulu nak promote blog followers aku harini. Orait...mai kita tengok....kali ni blog chikaro kelate..Nak tau sapa? cer klik header kat bawah ni....








Haaaa...cun kan header ni. Haaaaa...sapa nak kenai tu bolehla klik header tu, kot-kot ada yang nak tambah followers ka....sila lah..hihihi....Untuk pengetahuan semua, walaupun namanya dekat-dekat dengan Merlin, aku pon tak sure betoi ka ni adik Merlin..hahaha. Tapi pendek kata semua negeri daerah pantai timur dia konker [rosak bi aku]. Sebab apa aku kata macam tu...haaaaa..pi la tengok sendiri.




Panggilan lagi bagi sesiapa yang nak aku promotekan blog.......haaaa ramai-ramai la klik sini. Join ramai-ramai lagi best..aku buat entry special nanti macam followers aku yang ni. Bagi sesapa yang nak pi check batch-batch yang lepas, try, test, tengok kat sini.[macam sama ja maksud].




P/S : Free-free ja aku promote bloggers tanpa sebarang caj tambahan.. muahahahha.. selamat berkenalan semua. peace=)






sekian, untuk makluman.

6 comments:

Ary ariasputera said...

cam bes jerk.. entry kali ni... promote blog ary bole..?

::Mastura Zakaria:: said...

boleh..boleh..

Unknown said...

semua belog ada header..suruh adik buat header tak siap2 geram

♥nyeto89♥ said...

kak tora..rajin wohh..pomot la blog kami gak. ngah final ni. wakakakaka

::Mastura Zakaria:: said...

ahmad: eh ada ke suruh? tak perasan..bukan terer buat header ni....edit reti la...


yaya: sat nak try test..hahaha.good luck exam...

MerLe said...

tenkiu3~ =) header maen edit2 je..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails