nuffnang

Kawan-kawan saya

Tuesday, May 31, 2011

::JOM JOIN BLOGLIST JAMALUDDIN.NET::

Assalamualaikum bloggers.....






Di petang ni, memang la mata aku buat stim pulak......ngantuk sehhhhh....Jadi untuk aku hilangkan kemengantukan aku untuk seketika ni, ni la part time aku dalam blogging, join bloglist, kali ni aku nak join bloglist jamal pulak...hihihi, seperti kebiasaan, sapa yang nak join sila klik header bawah ni okeh..








Aku memang suka la join bloglist bloggers, salah satu sebabnya nak jugakla merasa ada dalam bloglist orang lain.hihihihi....Saja la suka tambah-tambah yang ada UV yang ramai, tapi kalau tak menang pun takpa..hihihi. Janji dapat menyesakkan keadaan. Secara tak langsung boleh support sesama blogger jugak kan...




Sapa yang jnak join tu cepat-cepatla..nanti terlepas bas..hihihi





sekian, untuk makluman.

2 comments:

fyna ahmad said...

gud luck dear...
;)

Ir. Jamal said...

Terima Kasih kerana korang semua dah support dan join Segmen Bloglist Jamaluddin.net nie ye.

Dan tahniah kepada para pemenang. Kepada yang tidak berjaya InsyaAllah boleh cuba join segmen lain nanti ye, Good Luck Semua.:-)

PEMENANG SEGMEN BLOGLIST JAMALUDDIN.NET

SENARAI PESERTA SEGMEN BLOGLIST JAMALUDDIN.NET

jom singgah semua blog yang dah join segmen Jamal nie ye Kawan-kawan. "Sharing Is Caring"

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails