nuffnang

Kawan-kawan saya

Thursday, May 19, 2011

::BLOGLIST SOLO MOLO - KINI DIBUKA::

Assalamualaikum...dan bersua lagi di waktu pagi yang kesejukan nih..hihi







Okeh, pagi ni sekali lagi aku terpandang-pandang encik solomolo buat bloglist...hehehehe. Aku memang dok tengah ushar pun kot-kot la ada blogger yang buat bloglist..hihihihiNak join jugak? Klik header kat bawah ni ye...











heheheh...bagi aku blog solomolo ni dah kemas dah......sapa-sapa newbie nak belajo design laman haaaa...boleh gi terjah blog dia..kemas sehhhh..hihihi. Kategori aku ni mestila golongan cik-cik lagi..... Tarikh tutup 22 haribulan 5 ni.....dah tak lama dah ni...lelong...lelong..hahahhaha







sekian, untuk makluman.

3 comments:

Syuxer said...

bagus awk membantu solomolo..:)

::Mastura Zakaria:: said...

sokong-sokong blogger..

solomolo said...

p/s : terima kasih sertai bloglist solomolo...

http://solomolo.blogspot.com/2011/05/bloglist-solomolo-kini-dibuka.html

http://solomolo.blogspot.com/2011/05/update-bloglist-solomolo-dah.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails