nuffnang

Kawan-kawan saya

Friday, May 27, 2011

::PENCARIAN BLOGLIST BOY GIRL PENDAMBA MAWAR::

Selamat malam buat bloggers yang sudi-sudi singgah blog aku ni..






Malam ni dengan penuh semangat ke'blogger'an, aku mengupdate lagi dengan join bloglist by Pendamba Mawar. Wah...semua pakat-pakat cari blogger nak masuk list. Yang aku ni pun tak terbuat lagi disebabkan syok join bloglist orang..muahahahaha...











Nanti-nantila aku buat bloglist untuk hangpa semua na. La ni, kita join bloglist orang dulu okeh....Sapa nak join pi klik header kat atas tu orait? Kalau takmau klik situ, haaaa...  meh klik siniJoin la, takda entrance fee pon. Kalau pendamba mawar ni buat entrance fee, meh bagitau aku, Biaq aku brainwash budak ni..hahahha..






p/s : kita tengok penyu telor {lagu untuk pendamba mawar] haha.

4 comments:

Syazwan said...

nak join!

Doktor Cinta said...

siap ada lagu lagi..haha.. terima kasih join doctor ucapkan

p/s lagu untuk mastura.. pakat mai sini....pulau pinang suatu destinasi

::Mastura Zakaria:: said...

adib: join..join
dokter:hahaha..time kasih doc..

Ninie Dora said...

nak join laaa...
heeheh..
singgah laa sini ye http://kisahniniedora.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails