nuffnang

Kawan-kawan saya

Thursday, May 26, 2011

::MR IZZO 1ST GIVEAWAY::

Assalamualikum and selamat petang to bloggers yang berblogwalking....






Petang ni aku nampak Mr Izzo buat 1st giveaway yang rasa macam best la jugak untuk kita pakat-pakat join. Sapa yang rasa tuan punya laman ni sila lah klik header beliau kat bawah ni ye....










Ha..meriah kan header beliau ni. Macam dinding pasti kanak-kanak ja..hahahha. Eshh....jangan kutuk, aku suka tau kaler meriah-meriah ni. hapenning sket.





Seriously aku memang tak suka nak komen blog orang, sebabnya...aku tak suka la..hihihihi. Tapi aku just nak kongsi pandangan aku la, kalau la boleh kan...errrr kalau Mr Izzo dapat kemaskan sidebar dengan hanya guna 2 column untuk blog nampak lagi 'bersih' sketla. kalau 3 column nanti ruang entri jadi sempit. Tak puas mata memandang..hihihihi.ni cuma pendapat la..





Sapa nak join mai la...tarikh tutup aku taktau..hahahha... Hadiah????? Tengok kat bawah ni..nak tau apa kena mengena dengan tshirt ni? jemput la jenguk beliau...






No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails