nuffnang

Kawan-kawan saya

Sunday, May 22, 2011

::ORANG MENYANGKUL.....DIA PUN NAK JUGAK::

Assalamualaikum bloggers.....







Ni first entri aku untuk harini, besa la hari Ahad meneman mak aku sat beli ikan kat market tadi. hehehe.. kelmarin, sempat la aku tangok si kenit ni..sapa tu? anak sedara aku. Tengah aku dok syokkk update blog, aku tengok dari jauh, apa benda yang dok bergerak tepi pokok serai tu. Almaklumla,,,yang tukang berkebun tu pun sama tinggi dengan pokok serai ja..hihi





Sebab aku tengok seimbas lalu ja, jadi aku tak perasan sangat benda apa yang bergerak belakang pokok serai tu. Ingat kan kucing tadi [maklumla aku kan rabun] hihih... Bila ditenung- tenung rupanya...

















Cangkul lagi tinggi dari tuan..hahahhhah


What a great job boy! you're so cute...............

2 comments:

Akulah Pak Lan said...

tolong cubit pipi dia sket.. :)

Khairi Fakhri said...

hahahaha ingatkan cangkul gerak sendiri ye tak? haha :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails