nuffnang

Kawan-kawan saya

Thursday, May 26, 2011

::BEN ASHAARI AJAK SERBU BLOG BARU::

Assalamualaikum wahai bloggers seantero dunia....







Wahhh..ramainya bloggers online malam nih. Aku ja lambat sket sebab sibuk dok menguruskan rumah tak bertangga aku nih..hahahaha Baju menimbun pulak malam ni, tu yang kena buat overtime lipat baju tadi. Dah settle segala, baru la buleh nak update blog aku malam ni.






Encen Ben buat segmen untuk bloggers yang bawah kapasiti 1000 followersnya, macam aku ni buleh la join. Nasib baik 1000 followers. Kalau bawah 100 followers, aku kerut kening ja la...takleh join..hahhahaha... Sapa nak join sila klik header beliau yang merahmu bara semangat waja kat bawah ni okeh...











Maka dengan ini maila kita sama-sama buat lawatan sambil belajaq kat blog orang lain..untuk menggamatkan suasana..maila rajin-rajin singgah blog aku ni. Takdak tol pon..hihihihi... Segmen ni expired kul 12 tengah malam ni. Aku rasa masa tu aku dok Afrika Selatan dah kot..muahahahah...mai join.






sekian, untuk makluman.

18 comments:

Niena Muhammad said...

gile contest.. hehehehehe.. jom kte join sume

Unknown said...

singgah dan follow sini :)

Salbiah Mohd said...

singgah sini jugakk...
eheee :)

Heziqa Yoo said...

membalas kunjungan ^_^

normala_ali said...

singgah... :)

Anonymous said...

singgah jenguk2 sini sat ! (:

UpProfits FX said...

Abg Ben ajak serbu Blog baru nih!hehe

UpProfits Latest Entry : Isu Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara | Kita yang popularkan Blog dan FB Hina Islam

Fatin Liyana said...

terjah sini~
jemput ke bl0g CL`

salam perkenalan! ^^

Unknown said...

serbu sini pulak! :D
saye follow !
salam kenal..

GadisARMY said...

rizz dtg serbu n tros folo! :)

Fadzmie said...

Serbu dan follow terus! :)

fadzmiemohamad.com

Muhammad Khairul Fahmi said...

salam perkenalan...

singgah sini dtg menyerbu & followed belog ni :)

hepi blogging =)

oshin said...

serbuuuuuuuuu

Golden Rose said...

tak sempat nak join tapi nak serbu gak...

fRaMe+LenSeS said...

aiippp.. aipp..

Nadh datang lagi. hehehe..

Nadh nak kongsi cerita 100 Letters of LOVE
. baru ciap ja ni. rajin kalau komen ya. Nadh baru belajar buat cerita ni.. :) Mungkin dengan teguran sahabat semua dapat improve skill menulis Nadh. Maceh ya. :)

padlie said...

Serbu blog anda dari blog Ben Ashaari.

Nak menang domain, novel dan hadiah percuma? CsP nak bagi Hadiah!!!
Sawan aka Epilepsi

Prince said...

datang serbu blog ni...:)
kalau prince nak bag rm 50,awk nk x?

[ Contest ] Anda Bagi Gambar , Prince Bagi RM50 !!!

http://www.prince91.com/2011/06/contest-anda-bagi-gambar-prince-bagi.html

fieda said...

datang serbu blog ni...

NAK FM..?JOM TERJAH!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails