nuffnang

Kawan-kawan saya

Sunday, May 22, 2011

::HACKERS!!SAYA NAK JOIN BLOGLIST 30 TERPANTAS::

Assalamualaikum bloggers........selamat petang semua...







Okeh, petang ni aku nampak hackers buat bloglist terpantas. Aku bukan buleh nampak bloglist segala ni. Keja nak take part ja...hahahahhaha.Okeh sapa rasa tak kenai lagi hackers, meh aku buat promosi bergerak kat sini..... Klik header kat bawah ni untuk memasukkan diri ke laman rumah beliau..hihihi









Aku dah lama follow blog hackers ni.....Seperti mana tagline kat blog beliau, memang konsep macamtu la yang ada dalam blog Encek hackers ni.. Masa Hackers follow aku dulu, aku cuak gila...bukan apa, nama pun hackers...Masa tu hackers cuma jerit-jerit kat shoutbox aku, suruh aku pi melawat blog beliau. Aku ingat ishhh...dia ni memang penternak hack blog orang ka?hahahhahaha....




Jangan salah sangka macam aku pulak na....Aku taktau masa tu..hahahahha...Bila aku follow hackers, baru aku tau..uihhhhhhhh banyak hot- hot story dari hackers. Pendek kata, kat Buletin Utama takdak cerita lagi, hackers dulu yang update..hihiih..ni yang aku suka...




yang tu ja la kot. Sapa nak join lagi, silalah terjak blog beliau yang ada upin dan ipin tu..hihi





sekian, untuk makluman.

1 comment:

Juwita Afifah said...

Wahh, dia sempat join. Saya x sempat pon. Tgk2 dah 30. Huhuhu. Pantas giler lah.

Eh, lupa nak bgtau. Dtg ni ada tujuan. Saya tag kamu kat contest.

JOM la join!!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails