nuffnang

Kawan-kawan saya

Wednesday, May 25, 2011

::SESI PROMOTE BLOG - BATCH 13::

Assalamualaikum bloggers........







Harini, aku nak promote blog sorang lagi followers aku..ha....ni merangkap komposer jugak ni... Banyak lagu dah dia buat, sapa nak jadi artis beliau sila terjah header kat bawah ni....











Sesapa yang nak ambik port jadi artis beliau..hhihihih..apa lagi pi tanya la ramai, nanti kot-kot la ada contest penyerapan artis baru ka..hihihi..Bagi sesapa yang nak tambah kawan-kawan atau nak dengaq lagu beliau. Sapa yang nak aku promotekan blog hangpa tu, meh klik sini. Nak tengok batch lepas yang lepas yang lepas [berapa banyak ni]hihi...  tengok kat sini







sekian, untuk makluman.


2 comments:

diana said...

banyak nye entry kat post kamu ni..
cer letak 2,3 entry je..
cepat sikit loadingnya..:)

Ary ariasputera said...

terima kaseh..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails