nuffnang

Kawan-kawan saya

Sunday, May 1, 2011

::CHEGU ZUBIR PROMOTE BLOG SAYA::

Hai semua................


Petang-petang gini idea nak mengupdate entry baru di tahap lemah pulak. Maklum la tengah hujan kat umah aku ni. Cam malas-malas je nak pikir entri baru. Pastu aku baru teringat nak join segmen chegu zubir ni a.k.a c.z.



Okeh, maka menurut c.z, syarat melayakkan diri dalam segmen beliau mestilah mempunyai header beliau seperti kat bawah ni :










Maka selepas berhempas pulas (laaaa...chegu disable right klik pulokkkkk) selepas menempek header berawan beliau maka, aku mencanang-canang pulak kepada blogger sekalian alam. Hoh, sapo hok nok join segmen chegu ni, marilah puok-puok blogger ce try klik sini untuk melihat dengan mata kepala sendiri. Apa lagi laaa syarat chegu nih.....





Okeh, sebenarnya chegu, saya telah memutuskan untuk menyertai segmen chegu memandangkan keadaan yang agak lengang dan tiada borang yang diperlukan. Maka, dengan langkah me'link' kan saje lah, saya pun bolehla memberi link saya jugak untuk dipromote.Kat bawah ni link nye ye :





 

Sudi-sudikan lah chegu untuk menerjah link yang telah dinyatakan untuk memberi kesedaran sivik yang semaksima mungkin pada blogger yang juga merangkap sebagai pengguna di Malaysia supaya kurang sket laaaaaaa umat manusia yang kena tipu dek skim gores dan tak monang-monang tu yek. (ha....skema cukup dah ayat aku).





Okeh, sapa yang nak join tu takyah dok pikiaq lama-lam, mai ja seblom chegu menutup segmen beliau pada hari senin ni bersamaan eh.....bukan 1 MEI la chegu, hari senin 2 MEI 2011.





sekian, untuk makluman.





3 comments:

afifah said...

aku nak join..tp GA aku join pon dah 2 kali berturut turut..xpela..cm xcntik je bnyk join.. huhu..

::Mastura Zakaria:: said...

haha....join segmen pulak...

najihahfara said...

salam kenal..
singgah sini dari segmen CZ :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails